Ćwiczenia fizyczne a utrata wagi


Ćwiczenia fizyczne są niezwykle istotne nie tylko dla utrzymania dobrej kondycji fizycznej i zdrowia, ale także pozwalają zrzucić zbędne kilogramy w sposób bardziej efektywny:

  • by stracić na wadze, musisz spalić więcej kalorii niż spożywasz w ciągu dnia. To niezwykle prosta zasada, o której zwykle zapominają osoby dopiero zaczynające swoją przygodę z prowadzeniem regularnych ćwiczeń fizycznych.
  • ćwicząc regularnie rozbudowujesz swoją tkankę mieśniową. Spala ona znacznie więcej kalorii niż tkanka tłuszczowa (i to nawet w czasie snu!). Często mówi się o tym, że sportowcy mają szybszy metabolizm od „normalnych ludzi”. Tymczasem nie jest to prawdą – po prostu tkanka mięśniowa w ich organizmach spala zdecydowanie więcej kalorii.

 

dla naszych stałych klientów mamy Butapirazol maść o miłym zapachu

Pamiętaj o tym, że ćwiczenia fizyczne wykonywane na siłowni można zastąpić poprzez prowadzenie innych aktywności – np. używanie schodów zamiast windy, parkowanie samochodu w najodleglejszym miejscu parkingu, chodzenie do pracy zamiast używania środków komunikacji miejskiej. I tak 30-minutowe sesje biegania mogą zostać zastąpione przez spacery lub wykonywanie prostych robót w ogrodzie. Generalną zasadą powinno być poszukiwanie okazji do jak najczęstszego poruszania się (i to najlepiej na świeżym powietrzu).

Brak komentarzy.

Zostaw komentarz

You must be logged in to post a comment.